Semoga Dia Cepat Bertaubat

Assalamualaikum...Malam nie aku nak kongsi dgn korang semua pasal 1 kisah.Mmg law korang semua dgr cter ni mmg korang akan mnympah kt tuannyer.
Lps solat asar td,aku d kjutkan dgn 1 bnda.Aku bkak jer FB aku,bkak group para pencari Allah.Tengah sedap dk tgk pbncangan kwn2,tbe2 jer aku ttgok 1 post...

Fulamak!!!!

Gile punye orang,hine nabi,isteri dan Allah s.w.t.

try la korang bkak tweeter die...

https://twitter.com/TengkuSophia


Memang mengucap panjang aku dibuatnyerr....



huhuhuh....apa perasaan korang sumer??
Die nie mmg gler,bukan aties,tp pngnut kristian yang myb x hb bc bibble kowt...

Law korang tgk profile die,mmg die nie org yg mcm nie,ayah die islam,tp mak die kristian sama mcm die.

law korang sume nk taw lbh agy,bkak jer link kat atas 2 dan baca puas2....

Nie group yg aku join,jom la pakat join ramai2 dalam fb

PpAcommunity@groups.facebook.com

Tiada ulasan:

 
Copyright By Luqmannulhakim.Design By Amin Aizuddin